Söndag 19 februari 2012 :P

Jag blir så sur! Nu gick jag upp extra tidigt idag för att jag tänkte att jag skulle hinna sätta mig och spela in lite musik så jag blir klar med det någon gång så jag kan börja lägga upp lite MySpace, men nej, nej. När jag får upp gitarren så är den lite smått ostämmd, så jag tar fram stämmapparaten och börjar stämma, de fyra översta strängarna går super men sen de andra går på något sätt över till fel "skala" och när jag börjat stämma och fixar till så att den gröna lampan lyser på stämmapparaten så blev det bara ännu värre! varför stämmer den om sig så himla mycket själv? :O

Ikväll, eller ja, eftrermiddag kanske man kallar det så ska jag till Noor, hennes syster Olla fyller år och ska ha tjejkväll. Jag vet inte riktigt varför jag ska dit men dom ville att jag skulle komma så gör jag det ;) Ska dit klockan tre och baka en kladdkaka tillsammans med Noor och då går vi nog efter favoritreceptet med garanterat bra resultat som jag skrev om här: http://thelifebytove.blogg.se/2012/february/klassisk-kladdkaka.html
Sen börjar tjejkvällen klockan fem tror jag det var :)

Min pressent till Olla :)

Halsband och örhängen från Ur och Penn ;)


Såhär blev packetet ;P

Nu ska jag ducha och äta frukost, sen så ska jag nog välja kläder med omtanke och ta mig lite tid att måla naglarna :P Kanske också göra något form av kort till pressenten till Olla om jag hinner ^^

//Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0