Rock, rock!

Ojojojjj, och nu tog det två dagar igen... jag vill ju verkligen satsa på bloggen, men det kommer en massa annat emellan och sen blir det lite bortglömmt :S Förlåt för tusonde gången xD men funderar nu på att flytta mitt bloggande och starta blogg på bloggplatsen istället, för då läggs man in i bloglovins system automatiskt och på det viset så gör det ju inget om jag glömmer skriva på ett tag för då får kan ni ju följa mig via bloglovin och få mejl när jag skriver... det blir lättare för er som vill följa mig men inte orkar bara för att jag är så slarvig som jag är. Har ju försökt lägga in min blogg (denna) på bloglovin, men jag lyckas inte! Jag vill egentligen inte sluta blogga här på thelifebytove för jag är så stolt över mitt arkiv med inlägg, mina bilder osv, men som sagt, det blir bättre om jag finns på bloglovin.
...Men jag kommer förtsätta blogga här ett tag och när jag har fixat rolig design mm till den "nya bloggen" så gör jag en länkning :)

Idag har jag inte gjort sådär jättemycket... har fått för mig att jag ska lära mig att rocka rockring XD jag har ju alltid bara klarat typ max något snurr innan  den glider ner igen, men nu klarade jag ju typ hålla den uppe i 10 sekunder! :D så ja, övning ger färdighet! ska fortsätta öva, eftersom det är ju bra träning för magmusklerna, rock rock!! :D



Bild från i höstas :) haha vet att jag har en jätteful min, men kännde för att inte bara ha text i inlägget så det fick bli den här bilden :P

//Tove ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0