Heeej! Kom hem från en trevlig tjejkväll ...

Heeej! Kom hem från en trevlig tjejkväll vid åtta (bilder och sånt från det lägger jag upp imorrn eftersom jag bloggar från mobilen nu). Sen så kollade jag lite på smartare än en femteklassare och efter det slog jag på eurosport och det visade sig att det var superkombat. Jag har inte sett på det jätremånga gånger, men jag får värsta såhär energikicken av att se på sparring och andra fighter så det är roligt xD I första matchen var det vladimir (jag vet inte om han stavar med v eller w) som jag tycker är väldigt bra mot en ryss som jag inte minns vad han hette. Det gick bra för vladimir till en början men sen vann ryssen, så jag blev lite smått sur eftersom vladimir hade en så skön teknik i denna match. Finta med slag, sedan gå på med sparkar. Så snyggt va det ;) Nu ska jag lägga mig och läsa och sen sova... funderar på att gå ut och jogga imorrnbitti :P //Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0