Härlig träning

Kommit hem från en hel dag... inte hemma :P

Imorse åkte vi iväg hem till mormor och morfar för att fira mormors 69 års dag, åt god mat och umgicks med kusinerna. Hemma lagom till träningen klockan sju :D (den får man ju inte missa!)

Var en mycket härlig träning idag, lagom svett och lagom variation på "övningarna". Först körde vi lite tul och jag kände att jag äntligen lyckas sätta chong ji perfeckt snart :P sen så blev det lite blandade sparkövningar som hok kick (stavning?), dolly chagi och yop chagi i kombinationer, och jag fick ut rätt mycket av träningen och lärde mig ett par nya saker och fick lite tipps... det känndes helt enkelt som en perfeckt träning! :D


bjussar på en härlig bild från skolavslutningen förra året också ;)

Nu ska jag ducha... xD

//Tove :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0