Sovmorgon xD

haha, idag blev det sovmorgon i alla fall! xD vaknade precis och klockan är hela kvart i två! nu har jag sovit ut ordentligt :D

I natt var vi hemma vid tre tiden, och det var ändå en ganska lyckad kväll. Jag dansade inte så jätte mycket med min "stalker" som jag kallar honom i detta fall just nu utan otroligt nog så blev jag uppbjuden av en massa folk hela tiden. Haha, hann knappt sätta mig ner efter en dans innan jag blev uppbjuden igen xD "Här sitter jag och är snygg" tänker man då när mamma och hennes kompisar sitter där och väntar jättelänge innan någon bjuder upp dem xD Maten var jättegod och hela köret, så om inte "stalkern" (jag vill inte nämna honom vid namn) hade varit med så hade det varit en perfect kväll. Han tynger ner det hela lite, han blir bara för falsk och för mycket. "Jag visade en bild på dig för min far, han stog bara tyst och tittade i två minuter sen sa han bara, du får hälsa henne att hon är jävligt söt", hade det varit någon annan (vem som helst) som hade sagt så så skulle jag blivit super glad, men nu när det va han... det gör mig bara irriterad, han är så himla för mycket den grabben. 

Nu så ska jag göra mig iordning, sen så ska jag nog ta och cykla ner till badhuset och titta på min syrra som ska ha simmtävling. Kanske blir några bilder tagna där... vi får se ;)

//Tove :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0