Pastell

Har ju hört nu att vårens färger i år i modevärlden är pastell. Så passade på att utnyttja Fanny lite i Måndags och måla hennes naglar i härlig vårpastell.

Blev lite sur på nagellacken för de ville inte fastna på hennes naglar! Mitt gröna favorit nagellack som jag andvände här gillar jag för att det blir så matt efter bara ett lager på minan naglar, men på hennes ville det knappt fastna, det liksom var jättesegt att måla på så vi fick tvätta bort allt coh lägga ett lager genomskinligt under :P Så ja sedanla vi två lager grönt och sen dekorerade vi topparna med lila och då andvände jag mig av en tandpetare eftersom jag inte har något lila med smal "topp pensel".


Hade en bättre bild på min mobil med den cpar totalt så på något sätt så har den bilden försvunnit. Så ni får nöja er med enna bild ;) men som sagt, bättre med en dålig bild än ingen bild alls :P

Nu ska jag se på Kjelles smakresa i asien, veckans bästa tvprogram just nu! :D

//Tove :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0