Överraskningsfest!

Nu har jag inte skrivit på två dagar... igen... jag får ursäkta för det :$

Idag har jag varit hos mormor och morfar och firat min kusin Frida som fyllde 20 år... finns väl inte så mycket mer och säga om det besöket... Vi käkade påskbord och tårta osv. xD

Igår däremot hände det lite mer! :D Mina kompisar Linn och Becca har fyllt år i veckan också. Så jag, Emma (theesimsblogg.bloggplatsen.se), Amanda (bokochanime.blogspot.se) och Fanny fixade en liten överrasknings fest. Jag hade bakat en tårta (som jag snart ska lägga upp bilde och recept på) och sen så bakade vi en pizza tillsammans innan dom kom och blev helt överraskade. sen så åt vi och satt och pratade hela kvällen lång, det var super trevligt, jag älskar er mina kära vänner <3 :) Så ja, här kommer lite bilder från kvällen :D

Först när dom kom ville dom inte va med riktigt xD





Söta födelsedagsbarn <3


Tårtdags! :D


också fick vi lite najjs "gruppfoton" xD




Tack för en underbar kväll tjejjor! :D <3

och juste, glömm inte earth hour ikväll klockan 20:30-21:30! och fuska inte! alla lampor, tv apparater och datorer mm ska stängas av helt!

//Tove :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0