God morgon :) sitter i bussen påväg mot pa...

God morgon :) sitter i bussen påväg mot paradis skolan och tyska lektionen. Igår var jag på överby med Emma, Becca och Fanny en sväng. Fick tag på det viktigaste, ett The Sims 3 i rampljuset expansionspacket :D limited edition, ett stort plus också. Jag köpte och betalade för det "vanliga" i kassan men han som stog där la ner ett limited edition i påsen. Så haha, ja ett stort plus :P sen så fortsatte min jackt på röda byxor, men jag hittade dessvärre inga. Förlåt igen för att jag inte skrivit på länge, jag tappar seriöst läsare på mitt usla bloggbeteende. Jag har satt många måsten på mig själv nu :P "jag måste försöka lägga mer tid på bloggen, jag måste lägga mer tid på läxor och skolarbetet, jag måste och jag måste..." xD Nu börjar snart tyskan, Bis dann! XD //Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0