Fyrariktnings spark

Skrev inget igår så jag kännde mig skyldig att skriva nu innan jag drar iväg till skolan :P Igår så var jag på vårdcentralen och tog min sista gardasilspruta, sen så har vi historia prov idag så jag övade lite igår då ;) Sen så var det taekwondo! :D haha där fick jag värsta special undrvisningen igår xD Men det var ingen annan på riktigt min nivå där igår och vi skulle gå igenom lite Tul, så medan alla andra gjorde sitt så fick jag jobba på en annan slags Tul (lite enklare) i en annan del av salen ensam med en av tränarna xD Men det var kul och jag lärde mig nästan fyrariktnings spark, slag och blockering utantill :D

Jag är glad att jag hittat en sport jag verkligen brinner för :D förut så har jag ungefär sagt "jag hatar sport" bara för att jag har varit väldigt bollrädd och är typ sämst på alla bollsporter. Men då har jag ju aldrig tänkt på att det finns ju en massa sporter där man inte andvänder boll. Så ja, jag är jättenöjd att jag vågat ta mig till taekwondon :D Och igår var det mitt elfte träningspass och ikväll så ska jag och mamma betala in medlemsavgiften samt köpa en dobok till mig! :D

//Tove :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0