Bilder från "I rampljuset"

Ska snart sova :P Har spelat lite sims nu och man börjar ju att bekanta sig lite med "i rampljuset". Tänkte bjuda på lite bilder från idag ;)

En simfestival i parken! :D Min coola sim Rebecka gör gott intryck på publiken :P





Om jag inte får det jag vill ha så slår jag! I detta fall så hadde Rebecka värsta ragget och sen en dag när hon hälsar på killen så visar det sig att han har skaffat flickvän. Haha! jag blev sur och lät henne starta slagsmål! xD



Tack, tack för en underbar show! :D



Om man uppnår nivå åtta i sångkarriären så passar det antagligen inte längre att åka taxi, så nu glider jag runt genom staden i en Limosine! ;D


God natt!
//Tove :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0