16 Januari 2012

Oj, oj nu kom jag nyss hem från skolan och så... jag gick in på datorn för att spela lite sims nu, men först skulle jag bara logga in här på blogg.se för att kolla en grej och då ser jag att inlägget jag skrev igår inte hade publicerats... så bara för att så lägger jag upp det nu, så jag det här skrev jag igår:

Nu har jag varit och tränat med en kompis på friskis och svettis :) det var ett tag sen nu, vi tränade hela förra vårterminen, men nu i Höstas var vi väldiggt lata, vi var där max tre gånger på terminen eller nåt. Så vi tyckte att det var dags att komma igång igen :P och bestämmde oss för att köra ett medelpass på måndagar. Så idag var vi riktigt taggade för att köra igång, och bara för att vi för en gångs skull hade sett fram emot att träna så är den ordenarie ledaren för passet sjuk så då hade en annan tjej hoppat in och då blev det ett styrkepass istället. Så stora delar av passet idag så låg vi och flåsade på golvet xD för vi är två tjejer som inte har några muskler i armarna alls :P Så jag längtar lite till nästa pass och få känna på det vi egentligen ville gå, haha ;)

Jag känner mig lite misslyckad för igår kväll xP jag hann inte med något av det jag ville göra! jag vet inte varför med det blir alltid så när jag vill göra många saker så blir det oftast inget :P men jag tänker som såhär att engelska glosorna kan jag öva på i sissta sekund imorrn och matten får jag koncentrera mig på och jobba fort på lektionen imorgon, och läsa som jag så gärna ville hinner jag ikväll och de nadra sakerna får jag göra när jag har tid och orkar xD Jo, jag tog faktiskt lite bilder igår, för jag tänkte ju att jag skulle visa min asnajjsa tröja, men eftersom jag inte hade någon kompis till hands just då så fick min lillasyster vara lite fotograf... men bilderna blev väldigt, väldigt suddiga xD så jag får göra ett nytt försök någon annan gång... ;P

När någon dör... det känns tomt innom en även om man inte kännde personen som dog. Idag var alla jätte chokade i skolan. "En tjej i 5:an dog i fredags på sjukhus i göteborg" och sen visade det sig att det var en tjej som jag känner ganska väl, vi har tillbringat mycket tid tillsammans när vi var små och nu har hon varit med i min teater grupp i två år, så något känns tomt innom mig just nu...

//Tove ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0