Tåve Wanning var bäst på the vois igår ;)

Jag vill bara dampa loss på mig själv och skrika argt! Jag hade legat i trekvart nu och skrivit ett aslångt blogginlägg på "antekningarna" på min mobil och jag var precis klar och skulle publicera det på bloggen så råkar jag komma åt "ta bort knappen". Så ja, jag blev lite sur på mig själv. Min mobil brukar det vara jätte dålig touch på, man brukar få trycka på en sak flera gånger om det ska funka, men nu rörde jag knappt ikonen "ta bort" och ändå så hände det fruktansvärda. Nä nu överdriver jag lite kanske, detta är ett mini, mini problem om man jämför med de i afrika som inte har någon mat eller liknande. Så nu ska jag helt enkelt sluta klaga, det är ju bara för mig att skriva det igen xD

Igår kom jag hem från Strömstad igen. Jag har haft jättekul där! I Måndags åkte jag klockan halv elva med buss från resecentrum, bytte buss vid torp i Uddevalla och sen var jag framme i Strömstad vid två tiden. Då åkte vi hem till henne, sen gick vi en promenad och såg oss omkring lite. Nästa dag, i Tisdags så åkte vi till Nordby och shoppade som jag redan berättat lite om, och sen på kvällen så gick vi på bio. Vi såg Simon och ekarna, den va sådär asså, helt okej va den men inte bland de bästa filmer som jag sett. Sen när vi kom hem satt vi vid datorn och tiden sprang iväg väldigt. Jag tror inte vi somnade förän fyra, och går man och lägger sig sent så vaknar man också sent. Så igår vaknade vi vid tre på eftermiddagen men gick inte upp förän halv fem och sen kom pappa klockan fem och hämtade mig.

När jag kom hem igår så tittade jag lite på The Vois. Jag tyckte Tåve Wanning var klart bäst igår, men hon gick ju inte vidare. Så av de som gick vidare så gillade jag Eli Baduin Sandberg och Ulf Nilsson, de hade härliga röster båda två. Vem tyckte ni var bäst igår?

Imorse vaknade jag vid åtta av att jag glömt sätta mobilen på ljudlös. Så min första tanke idag när jag vaknade var ungefär "vem fasen skriver sms till mig klockan åtta på morgonen?!" Men det visade sig vara biblioteket som bara ville meddela att boken jag reserverat hade kommit in nu. Så nu ska jag snart göra mig iordning och sen gå ner till biblioteket och hämta den. Sen blir det väl en ganska chill dag med mycket läsning. Pappa och syrran skulle ner till badhuset sen, jag kanske går med dit. Men jag vet som sagt inte än, jag känner nog mer för en läsdag idag :P

Tack och hej, leverpastej! XD

//Tove ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0