Sista dagen på lovet...

Idag är det sista dagen på lovet... lite sorgligt faktiskt... haha xD

Nu sitter jag här i pyamas, fast jag har ändå varit vaken ett tag, men jag ska göra mig iordning snart. I morse när jag vaknade var jag riktigt trött men jag kunde inte somna om. Så jag tog två gurkskivor över ögonen och låg kvar en stund till. Vet ni hur skönt det är med gurkskivor över ögonlocken eller? Det är skit skönt! Det svider liksom såhär lite lagom i ögonen och så blir man pigg av det. Sen har jag även hört folk säga att det dämpar ringarna under ögonen, så i så fall är det ju perfect om man vaknar trött och har inte sovit så länge men ändå inte kan somna om... Sen har jag även suttit en stund nu och försökt planera ihop vårterminens teater tillfällen... ja, om jag inte sagt det så är jag ledare för en teater/drama grupp i kyrkan. Men jag kom inte särskillt långt med den planeringen :P Så jag  får fortsätta med det en annan gång xD

Idag så ska jag kanske ut och träffa en kille :P Det ska bli kul xD och sen när jag kommer hem ikväll kanske jag ska redigera mitt senaste inlägg med fudgen, lägga till lite bilder och så :P Sen ska jag försöka sova tidigt så jag är pigg imorgon ;)

//Tove ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0