Ny Header :D

Ja, nu har jag äntligen ny header! :D Efter att jag varit på biblioteket och pappa och min syster åkt till badhuset så var det lugn och ro här hemma ;) Då satte jag mig vi datorn för att försöka fixa en header till bloggen. Eftersom jag är helt ny på det här så tog det mig ungefär fyra timmar xD Headern kanske inte blev den bästa, men jag är ändå nöjd. Den kanske ska finslipas lite till på, men det gör jag inte nu. Headern gjorde jag enkelt i paint, och det var det här klippet som vägledde mig till största delen --> http://www.youtube.com/watch?v=As2mzhFqt2o&feature=related sen googlade jag också på en del grejer som inte var med i youtube klippet också :) någon som har några tipps om hur man gör en riktigt bra header så dela med dig av de tippsen i en komentar :P

Nu ska jag käka pizza, haha! xD

//Tove^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0