Lördag 21 Januari 2012

God morgon allihopa! :D Just nu sitter jag och diggar 2pm´s underbara musik på mitt rum. Jag hittade en youtube spellista med dem för några dagar sedan och jag bara älskar att slippa byta låt hela tiden och det bara spelar fler och fler urbra låtar :) visst kan man ju lyssna på spotify men alla deras bra låtar finns inte med där så ja, youtube listor gillas! behöver ni också bra musik att vakna till nu? Kolla in: http://www.youtube.com/watch?v=KgrB2KBZws4&feature=bf_prev&list=AVTGnpyrBl25wKQUNGhS-O1SRazfgrwEHg&lf=list_related

Igår kväll hade jag tjejkväll med mina närmaste fem tjejkompisar Emma, Amanda, Fanny, Linn och Becca. Vi är fem tjejer som hänger ihop hela tiden och vi har askul tillsammans hela tiden! Jag älskar er tjejer! Vi käkade asiatisk mat, satt och pratade om allt möjligt och så spelade vi lite spel. "När då då?" och "true or false" körde vi igår. Amanda vann på "När då då" och jag segrade stort på "true or false"! :P Det blev inte så många bilder tagna på tjejkvällen igår, eftersom mina kompisar inte tycker om att vara med på kort :P men jag tog lite bilder på maten och så som jag tänkte lägga upp recept på sen, och då kommer nog lite bilder med också ;)
Fina pressenter fick jag igår med, en asiatisk kokbok, en bakbok med cupcakes, muffins, kakor och pajer, muffinsformar i aluminium, bakmått och så fick jag the sims 3 prylpaketet sovrum och badrum... fast i och för sej, jag fick det inte igår... jag kommer få det av dem på torsdag när det släpps :D Jättemycket tack för era pressenter! Jag blev jätteglad tjejer! :)

Idag hade jag ställt väckarklockan på åtta för att jag skulle upp och jogga idag så då ville jag äta frukost i bra tid, så jag inte skulle få håll, men för en stund sedan när jag precis skulle klä på mig och gå up så smsar kompisen jag skulle jogga med att hon är sjuk så då orkade jag inte heller med att ut och springa. Så ja, då vaknade jag tidigt i onödan idag xD Senare idag så kommer mormor och morfar för att gratta mig :D Det ska blir kul att träffa dem! :)

Nu väger mitt beslut om vad jag ska göra mellan att skriva på boken eller spela sims... hum...

//Tove ^^


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hejhej! Skickar ut denna kommentar till alla som var/är med i min månadsutmaning. Jag har ändrat upplägget lite och kommer nu att ha en utmaning varje vecka. För att hålla igång er lite mer. Reglerna är också annorlunda. Skulle vara jätteroligt om du ville vara med, denna vecka koncentrerar vi oss på att göra klart alla situps från månadens utmaning.



DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2012/january/traningsutmaning-v5.html

2012-01-30 @ 12:48:44
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0