Känslan av att vakna klockan åtta på morgo...

Känslan av att vakna klockan åtta på morgonen, det är ovanligt mörkt ute så man tror att det är mitt i natten och sen kollar man på klockan och ser att den är åtta. Det är en random känsla. Man vill liksom inte tro på vad klockan visar xD Oj, oj oboy nu har jag inte skrivit på över en vecka, så förlåt för det :P Ja som jag sa så vaknade jag redan vid åtta idag. Så har jag bara legat i min säng och chillat och läst ett kapitel i "om jag kunde drömma" som jag håller på och läser nu. Senare i eftermiddag ska jag med mamma på buggkurs. Hon fick 10 lektioner bugg i födelsedagspressent och hon ville ju inte gå ensam så då följer jag med. Så ja, det kommer jag sysselsätta mig med i 10 söndagar framåt. Jag tror faktiskt det kan vara kul att lära sig :) Nu tror jag att jag ska vakna till lite och sätta mig och skriva någon sida på boken jag skriver tillsammans med min kompis :D //Tove ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0