Hemma från buggkursen :P

Jao, nu kom jag nyss hem från buggkursen :) det var faktiskt ganska roligt :D
De andra som var däg var i blandad ålder :P Det var inte bara gammla tanter och gubbar som jag först trodde...
Jag var ju också orolig för att få dansa med en gammal peddo gubbe eller nåt, men det var inga problem... först valde man liksom en "partner", så det blev för mig han som jag stog bredvid. Sen när man dansat en låt med honom så gick alla tjejer till höger, så bytte man liksom partner, det var jätte bra... Först dansade jag med en kille som var kanske runt 20-25, sen en yngre som var 16 och sen tre gubbar på rad som kanske var runt 40-50 år xD Så ja, blandad ålder var det ;) Så vill du börja bugga men oroar dig för att det bara kommer vara äldre personer där, då har du inget att oroa dig för längre :P

Nu ikväll är det en massa saker jag vill hinna med och göra... jag vill läsa lite, för jag slutade på ett väldigt spännande ställe igår... sen har jag typ massa orörda FRIDA tidningar som jag inte ens öppnat, för jag har inte hunnit läsa så mycket under julen så dem vill jag ju hinna läsa lite i innan nästa kommer xD Sen så har jag även överflöd med insperation just nu så jag vill skriva lite till på boken, jag vill också spela sims och göra en video som jag kan lägga upp och visa hur jag brukar bygga ett asnice hus och så vill jag ta lite kort med min syster och kanske lägga upp bilder som jag lovat på tröjan som jag köpte för någon vecka sedan på Nordby som jag blev väldigt nöjd med :D och utöver alla de grejerna så har jag även matteläxa och engelska glosor som jag behöver öva på...
Hum, jag får panik... hinner jag allt ikväll eller vad ska jag prioritera som viktigast? Jag vet att jag borde ta läxorna, men det andra är ju mycket roligare!!!

//Tove ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0