Grattis mig själv xD haha

Idag har det varit min födelsedag :D kulkul! :P Så nu är man fjorton år gammal och fjåååårtis! xD

Imorse väcktes jag av min mamma och syster med serpentiner, ballonger och pressenter :) fick bland annat en ny mikrofon så jag kan få bättre ljudkvalite nu när jag ska försöka spela in mina låtar :P och så fick jag en kokbok "bagarens bästa, från surdeg till muffins" hette den så fick jag ett par örhängen och sisst men inte minst så fick jag en efterlängtad ukulele :D Så nu blir det snart kanske att skriva låtar till ukulele också :P Resten av dagen har väl varit i stor del som en helt vanlig dag, jag har varit i skolan som vanligt och så... när jag kom hem satte jag mig och försökte traggla in lite ukulele akord och lära mig några låtta låter jag hittade. Sen nu på kvällen har vi käkat kina mat (min favoritmat :D) och kladdkaka :P Så även om jag inbte firat så jättemycket idag så kommer jag nog fortsätta fira lite till någon annan dag :P för på fredag är det tjejmiddag med mina närmaste fem tjejkompisar, på lördag firas det med mormor och morfar och nästa helg med farmor och farfar och kusinerna på pappas sida :P

Nu ska jag nog sova, hehe god natt!
//Tove ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0