Supercool spökhund!

Sitter just nu och spelar sims, jobbar på del 2 till min historia "vampyren i huset bredvid".
Alla simmarna sover så jag bara zomar ut från huset en bit och ser någor skimmrande en bit bort. Först fylls jag med hopp om att det ska vara en enhörning som jag så länge letat efter nu men när jag gå närmare den så ser jag att det inte är en enhörning, men det är en extremt cool spökhund!


Wow!

Är väldigt fachinerad (hur det nu stavas?) har aldrig sett en spökhund förut (jag vet att jag är efterbliven) men den är grymt cool tycker jag xD

Sen skulle jag låta en av simmarna i hushållet gå och hälsa på den, men då försvinner den plötsligt :( men jag han ju få den på bild i alla fall ;)

//Tove :P


Kommentarer
Postat av: Emma.

Cool!!:)

2012-02-15 @ 21:18:59
URL: http://www.theesimsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0