Sommar, sommar kom till mig! :D

Åh, nu är du väl inte bara jag som längtar såå himla mycket till sommaren? :D

Igårkväll innan jag skulle sova så låg jag och planerade en massa saker inför sommaren, vad jag skulle göra, vad jag ska köpa för nya "sommarkläder", vad jag ska ha på mig på skolavslutningen och en massa saker! Just nu vill jag bara spola fram tiden till i Maj någon gång! Men så funker det nog inte riktigt så...

Sen så nu imorse när jag kom hit till mamma (jag är hos pappa denna veckan men åker till mamma på morgonen) så hörde jag en låt på radion och den gav mig verkligen varma härliga sommarkännslor!

http://www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw

Är det någon som vet vad han sjunger på för språk? :P

//Tove ;)

just det, det var en till fråga jag undrar över... är det någon som vet hur man lägger till sin blogg på bloglovin? jag trodde man fans med där från början när man startade en blogg, men jag finns inte med där...

Var inte blyga för att kommentera ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0