Nu ska jag sova sött :P

Nu är det dags att sova snart :P Jag vet att klockan bara är lite över nio men jag behöver lite sömn, det har hänt mycket förvirrande saker på sistone som gjort mig sömnlös och svintrött, så ja sova ska jag göra :)

Jag är nöjd nu xD har bloggat asmycket idag och det känns super! Man mår verkligen bra av att skriva av sig lite ibland. Idag har jag gjort fem inlägg! Ni kanske inte tycker det är mycket men för mig är det det ;P

Imorgon är det vanlig skoldag, börjar klockan nio och slutar vid 15.10. Sedan blir det friskis och svettis med Fanny och jag tänker öppna nya kategorin "träning och hälsa" som jag planerat länge här på bloggen. Tisdag, Onsdag, Torsdag så är det soft. Inga vanliga lektioner, för det är temadagar! Och sedan på Fredag är det frilufsdag! och då ska jag curla! :D och sen är det........................ sportlov!!!!!!!!!!!! Jag längtar...

God natt, sov så gott xD

//Tove :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0