Hej, hej, hej! :D

Hej, hej, hej! :D

Nu har jag nyss kommit hem från skolan och ska strax gå iväg till teatern, så tänkte göra ett litet kort inlägg innan ;P

Teatern... jag känner mig som en dålig ledare :P Jag håller nästan aldrig mina datum när jag lovar att nya manus ska vara klara. Så nej det är inte klart tills idag, men jag tror dom har tålamod och förståelse så det är nog lungt hoppas jag :)

Sista lektionen idag var idrott, vi hade så kallat beep- test. Ett konditionstest där man springer från en linje till en annan linje med 20 meters avstånd fram och tillbaka undertiden man hör en massa pip. Om man inte är bakom den andra svarta linjen innan pipet låtit så är man ute och pipen kommer tätare och tätare för varje nivå och det är tio pip på en nivå. det finns 21 nivåer jag deckade på den 9:onde. jag är inte jättenöjd över den insatsen men inte besviken heller. jag tror egentligen inte jag satte mig för att jag hade svårt och andas utan det var för att jag fick ont i mina ben. Mitt personliga mål var att klara till nivå 10, men jag deppar inte så mycket för det... vi får ju inte betyg förän nästa år så då kan man ju väga upp resultatet genom att träna lite kondition nu under året och sen göra en lite bättre insats nästa år ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0