Hallon smoothie

Jag sitter vid datorn och spelar sims och Tea är uppe på sitt rum och lyssnar på musik. Mamma kommer hem vid sju så det är en stund kvar tills middag. Tea kommer ner och säger att hon är hungrig och jag känner väl också att jag med börjar bli det. så jag gick och slängde ihop två smoothies! :D det är kanske inte precis något som en normal person kommer på att göra mitt i vintern men det var gott som tusan! om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag gjort en så god smoothie någon gång :P Så jag bestämmde mig för att dela med mig av receptet ;)

Toves helt underbara hallon smoothie!
(1 stort glas)
1 "kula" vaniljglass
1 dl vaniljyoghurt
1 dl mjölk
1 msk strösocker
2 dl djupfrysta hallon

Mixa alltihop med en stavmixer. Var försiktig, det kan skvätta ganska rehjält! xD

Häll upp i ett glas och dekorera med frusna bär om du vill det och sätt i sugrör.



//Tove :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0