Glad alla hjärtans dag! <3

Glad alla hjärtans dag! ...eller vad säger man egentligen? :O XD

Idag har varit en helt vanlig dag och ska inte göra något speciellt heller :P eller jo, tänkte sätta mig och spela lite sims nu och det är ju kul! :D

Som jag nämnt har vi temavecka i vår skola denna veckan. Så på förmiddagspasset idag kom två killar från trollhättans taekwondo klubb och lät oss prova på lite taekwondo, och det var skitkul! :D funderar seriöst på att börja! :P sen så såg vi på film. I rymden finns inga kännslor, och den är ju så sjukt mysig ^^ sen avnjöt vi ochså terminens godaste målyid i matsalen, idag var det nämligen Tacos! på eftermiddagen så satt vi och utvärderade filmen och så gjorde vi lite andra övningar.

Bara för att jag känner nu att jag måste fira alla hjärtans dag lite i alla fall, så ska jag går ner och fråga mamma om jag får baka en kladdkaka efter vi käkat ;)

//Tove :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0