Bowling!

Kom nyss hem. Har varit och bowlat och käkat lunch på stan med tjejorna. Efter vi käkat tog vi också en sväng inne på Oden huset och kikade lite i affärer. Hade inte tänkt att köpa något idag eftersom jag var på ullared igår men så hittade jag boken "kort kjol" på åhlens bokrea, den verkade så himla bra och så kostade den ju bara 20 kronor så jag slog till på den ;)

Nu ska jag nog ta mig tid att packa upp grejorna som jag köpte igår som fortfarande ligger i sina påsar och sen också försöka få några av klädesplaggen jag är mest nöjd med på kort också ;)
Men först... här är lite bilder från bowlingen:

alla bilder har jag inte tagit själv, kameran gled runt lite mellan oss alla, så jag uppger vem som fotat fall ni ville veta :P


Det började ju bra i alla fall xD haha
Foto: jag :P


Vilken snygg bowlingstil jag har va? ;)
foto: Fanny Lidén


foto: jag :P


foto: Fanny Lidén


foto: Fanny Lidén


Jag gillar denna bild :P <3
foto: Emma från bästa simsbloggen www.theesimsblogg.bloggplatsen.se


Fanny skulle egenmtligen sovit över här i natt men hon hoppar över det för hon var ganska så förkyld så jag får leka lite nolifer och ha spakväll med mig själv istället :P Nä men ska nog ta lite tid till att läsa ikväll ;)

//Tove :D

Kommentarer
Postat av: ^.^

Tack Tove^^

2012-02-25 @ 18:53:30
URL: http://bokochanime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0