Äntligen sportlov!

Nu så är det äntligen sportlov! Ska göra en massa kul saker över lovet :D har värsta tajta shemat, så jag kommer nog inte ha långtråkigt i alla fall :) Ska bowla och käka lunch med tjejerna på onsdag och sen ha spakväll och sova över med Fanny, samt åka och bada och åka skridskor någon dag och så blir det ullared med mamma och syrran på Tisdag!

Idag så hade vi frilufsdag i Vänersborg :) vi samlades och tog en promenad, sedan käkade vi kyckling baguette och sen så var det dags för curling! har lite bilder från när vi var ute och gick, men inga bilder från när vi spelade curling (för vi spelade hela tiden så det fanns inte tid för att fota :P)


I väntan på att få gå ut...

min vante och min väska :P


min fina nyckelring :P

ute i vackra vänersborg...










Nu ska jag sova snart :P
imorgon är enda dagen på lovet som jag inte har någonting planerat så jag ska nog bara vara hemma. Vill hinna med att spela sims, spela in lite musik, baka, skriva på boken jag och min kompis skriver och eventuellt städa och vika lite grejer som ligger huller om buller i min garderob ;P

//Tove :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0