Äntligen fredag!

God morgon, god morgon! Nu är det äntligen fredag! :D Ska snart iväg till skolan, idag börjar vi 8:20 och slutar 13:25 så det är en relativt kort dag idag och sista lektionen är bild! så ja, fredagar är min favoritdag i skolan :P

Sorry för deppinlägg igår, hoppas det inte sänkte erat humör... :P men killar ställer till mycket i våra liv... fast vi kanske sätäller till problem för dem också så ja... hum...

Ikväll har jag inte så mycket för mig tror jag, efter skolan ska jag vara lite med Noor sedan blir det nog fredagsmys med pappa och syrran tror jag ;) så inget speciellt planerat för mig, hur ska ni avnjuta eran fredanskväll?

//Tove :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0