Änglar

Känner mig just nu väldigt inne på änglar. Boken jag skriver tilsammans med Fanny är baserad på änglavarelser, jag har börjat söka om dem på google och nu har jag även satt mig in på att jag ska kunna rita dem också. vad har hänt med mig? Jag har aldrig varit intresserad eller trott på änglar förut :P Här är en bild jag ritade i förmiddags, blev ganska nöjd. men jag får inte till den änglalika kännslan på vingarna, så hon ser mer ut som en älva med för stora vingar xD



Har också snöat in mig på blyertsteckningar. Har nästan aldrig tecknat i bara blyerst förut utan jag har gärna velat måla med akvarell på mina blyerts skisser. Men efter att min bildlärare sagt till mig att det är bra träning för mig att öva på att måla i bara blyerts så började jag med det lite och tycker att det funkar ganske bra ;) 

//Tove :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0