Pilates

God morgon på er! :D har varit vaken ett tag nu, hunnit både träna lite, duchat och ätit frukost :P

Igår när jag letade upp min zumba "sculpt and tone" skiva så hittade jag också min DVD med pilates som jag fått i julklapp för några år sedan. Så jag blev lite sugen på att köra ett pilates pass nu i morse eftersom det säkert var typ två år sedan jag körde det xD Vad jag minns av min uppfattning av träningsformen då var att det var ganska långtråkit och inte alls givande, men min uppfattning hade nog ändrats lite för det var inte alls så långtråkigt och man kännde att musklerna fick jobba, så det var en skön och avkopplande träning :)



Nu ska jag följa min syster till en kompis, men sen kommer jag tillbaka och tänkte göra ett inlägg från min frukost... jag exprimenterade lite idag och det blev jättegott... :P

//Tove :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0