Chineese :P

Så sjukt gött med långhelg nu!!!!! :D dock ska jag nog inte göra något speciellt, men det är ju skönt att bara vara ledig också... :P

kom nyss hem från skolan, vi hade bild näst sista lektionen idag, vilket är mitt favoritämne :D tycker själv att jag har för lite inehåll under fliken "teckning" här på bloggen så jag tog mig tid att fota en bild jag målat i skolan för några veckor sedan som jag är supernöjd med :P


a chineese! :P eller ja, iaf en kina inspererad teckning xD


...också ville Gio så gärna vara med på en "tummen upp" också :P


Nu ska jag nog sitta en liten stund vid sims och sen så är jag lite smått sugen på att röra på mig lite, så det kanske blir ett zumba pass :P ville också hinna baka något, men kom på att jag kanske kan vänta med det tills imorrn för då ska jag passa min syster och då kan det va en kul grej att baka tillsammans med henne tänkte jag ^^

//Tove :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0