Vampyren i huset bredvid- "intro"

Jag fick lite insperation och bestämmde mig för att göra någon form av simshistoria, som jag kan dela med mig av på bloggen. Så ja, här kommer introt eller vad man säger till den, del 1 kommer kanske imorrn eller på lördag... :P Historien kallar jag i alla fall för "Vampyren i huset bredvid".

Vampyren i huset bredvid, "intro"


Det här är Sarah Sparrow, en liten vänlig tjej som gillar katter (och alla andra små söta djur!) Hela sitt liv har hon bott med sin…


mamma Amaya i ett litet hus i Twinbrook, hennes pappa är det ingen som vet vem eller vart han är. Men nu har mamma Amaya träffat en ny man…


Buddy Simsson, en läskig typ tycker Sarah. Buddy har också en son…


Eric, som nu blir Sarahs låtsas bror.

Familjerna beslutar sig för att flytta ihop redan när Amaya och Buddy bara känt varandra i några dagar. Både Buddy och Sarahs mamma Amaya säljer sina hus för att kunna flytta till en stor fin villa tillsammans. Men så blir det inte riktigt, pengarna räcker inte till, så Amaya och Sarah får flytta med Buddy och Eric till Buddys gamla avlägsna släcktingar i Appaloosa Plains.


Kim och Felix Mango,


Bor i den stora villan.


Med fölet gringo,


Hund valpen BaBa...


och kattungen Hoppla.

Familjen Mango är glada att de kommer och ska bo där ett tag. De välkomnar Buddy, Amaya, Sarah och Eric varmt :P


Del 1 på historien kommer innom kort XP
Enjoy! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0