Ska kanske sätta mig med gitarren och spela in lite nu...

Hej, nu har Fanny åkt iväg till ridningen :P (kanske inte såå kul för er o veta då men). Men hon kommer tillbaka, hon ska sova över :D Kanske blir det film eller bara lite tjejsnack... vem vet... men det är ju alltid härligt med någon som övernattar :)

Ja, jag har ju endel egenskrivna låtar på lager nu, så jag tänkte börja spela in lite och om allt går enligt planerna så kanske jag lägger upp det på myspace (självklart kommer länkar i så fall) :) Men vi får se som sagt :P försökte börja lite med det igår och det gick sådär... förstår mig inte riktigt på programmet jag andvänder. Någon som är proffs på "Auda City"? Det blir inte riktigt den ljud kvaliten jag vill ha, och jag lyckas inte lägga ihop ljudspåret med gitarren och det med sången så att de passar ihop. Jaja, det blir att kämpa lite till innan man ger upp i alla fall :P

/Tove :)


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Bra gissning, rätt svar kommer upp om några dagar :) Hihi

2011-12-29 @ 20:53:34
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Kul! Har lagt till dig bland de som är med :D

2011-12-29 @ 21:11:39
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0