litet kort dagboks inlägg från de senaste ...

litet kort dagboks inlägg från de senaste dagarna... Just nu så gör jag inte så jättemycket. Jag har nyss suttit vid datorn en stund och laddat hem lite musik. Bland annat lite one direction och Teen Hearts som jag ganska nyss börjat lyssna på. Men såklart också endel never shout never! Ja, det var ett tag sen jag tog mig tid att ladda hem ny musik så jag har inte lyssnat så mycket på nevershoutnevers nyaste låtar så nu laddade jag hem det nyaste albumet time travel. Det verkar ju lika bra som resten av den musik han gjort :D Igår pratade jag med en kompis jag har i Strömstad, vi beslutade att det var längesen vi sågs så jag ska nog åka upp till henne en sväng på Måndag och då stannar jag troligtvis där tills på Onsdag eller nåt ;) I förgår till igår sov ju Fanny över hos mig. Det var kul. Hon kom vid 22 tiden och då tog vi på oss pyamas direct och sen la vi oss i min säng och såg på alla avsnitt (som kommit ut) av Elsas Värld på tv3play.se. Jag fullkomligt älskar den serien! //Tove^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0