Heeej :)

Heeej :)

Igår innan bion gick jag en sväng till biblioteket. Fick för mig att jag skulle läsa den första twilight boken "om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer. Eftersom jag varken läst någon utav böckerna eller sett någon utav filmerna så tänkte jag att det kan vara kul att läsa dem nu eftersom alla säger att de är så bra :) men desverre så hade dem den inte. Det var inte utlånad heller, hon sa att den hade försvunnit. Så dem hade beställt en ny, så jag reserverade den :)

Bion var väl bra, men inte så bra som man tänkte sig. Jag såg The Stig-Helmer story om jag inte sa det igår :P

Idag ska vi åka till mormor och morfar en sväng :) så jag hinner tyvärr inte skriva mer just nu... men kanske ikväll igen :P

Puss och kram, Skumbanan!

/Tove <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0