God morgon :P

God morgon, nu har jag nyss vaknat :D Jag startade datorn och gick in på blogg.se (haha, såklart!) och innan jag skulle logga in ser jag tävlingen hon bloggpanelen där man kan vinna en PC dator från sony (http://blogg.se/bloggpanelen-microsoft-tavling). Jag tänker "gud vad kul, kanske man ska försöka?" och ja, jag sätter mig och svarar på frågorna och skriver en bra motivation till varför just jag skulle vinna den, men sen länkst ner på sidan så står det som det brukar göra "jag har läst och godkännt tävlingsvillkoren" och det hade jag ju inte så jag länkade mig vidare till dem bara för att skumma igenom det lite och se så att det inte kostade pengar, och då ser jag att det står att man måste vara över 18 år för att tävla! Jag menar varför? Det finns ju många som bloggar på blogg.se som är under 18! Det var några tankar, jag tyckte det var orättvist, men det kanske är av säkerhetsskäl, jag vet som sagt inte... :P Nu ska jag i alla fall rensa mina tankar lite genom att sätta mig och spela lite sims :D

Senare idag så kanske jag ska vara lite med min kompis Fanny, jag vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kanske åker ner till stan en stund eller så sitter vi kanske hemma och skriver på vår bok :)

Ha det gött, igelkött!
/Tove C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0